Vijeće makedonske nacionalne manjine Grada Zagreba

JAVNI NATJEČAJ – Za popunu radnog mjesta izvršnog tajnika/ce Vijeća, 1 izvršitelj/ca u Vijeću makedonske nacionalne manjine Grada Zagreba

Na temelju članka 9. st.1. t. m. Statuta Vijeća makedonske nacionalne manjine
Grada Zagreba, predsjednica Vijeća raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

Za popunu radnog mjesta izvršnog tajnika/ce Vijeća, 1 izvršitelj/ca u
Vijeću makedonske nacionalne manjine Grada Zagreba

Opis poslova i zadataka:
Izvršni tajnik/ca Vijeća odgovara za ažurno i kvalitetno obavljanje poslova u Vijeću; pravilno primjenjuje Statut i Poslovnik Vijeća, zakonske, podzakonske i druge akte Grada Zagreba u vezi s poslovima koji se obavljaju u Vijeću; obavlja uredske poslove za potrebe predsjednice, zamjenice i Vijeća; priprema materijale i dostavlja iste uz poziv vijećnicima za sjednice; organizira sastanke, prima i daje potrebne obavijesti i informacije vijećnicima, strankama i službenicima nadležnog Ureda, Odjela za nacionalne manjine s kojima surađuje pri izradi financijske dokumentacije; surađuje i koordinira poslove sa Koordinacijom vijeća i predstavnika nacionalnih manjina Grada Zagreba; surađuje i koordinira izradu i izvršenje financijske dokumentacije i naloga sa službenim računovođom Vijeća; prati izvršenje raspodijeljenih sredstava Vijeća; vodi poslove zaprimanja, evidentiranja i dostavljanja u rad i razvođenja predmeta za potrebe Vijeća; redovno dostavlja Odjelu za nacionalne manjine prijedloge financijskih planova, prijedloge programa rada i projekcije za plaće, zahtjeve za isplatu kvartalnih sredstava, plaće, nagrade i ostale isplate u skladu s propisima; vrši uplate/plaćanja nagrade vijećnicima, režijskih troškova Vijeća i drugo; sudjeluje u izradi prijedloga programa rada i financijskog plana Vijeća; vodi evidencije, prati njihovu realizaciju i priprema izvješća o izvršenju financijskog plana i realizacije programa rada Vijeća; ugovara i nabavlja robu i usluge neophodne za funkcioniranje i realiziranje programskih aktivnosti Vijeća; objavljuje dokumente, materijale i sadržaje u elektroničkom obliku na službenoj mrežnoj stranici Vijeća, odnosno u aplikaciji za digitalno planiranje nadležnog Ureda; vodi brigu o dnevnoj urednosti i higijeni prostorija Vijeća; sudjeluje na sjednicama predsjedništva i Vijeća, na događajima i aktivnostima u organizaciji Vijeća i Koordinacije; te obavlja druge zadatke po nalogu predsjednice i zamjenice Vijeća.

Tražene kvalifikacije:
Sveučilišni diplomski studij društvenog smjera; najmanje 3 godine radnog iskustva na sličnim poslovima; odlično poznavanje književnog makedonskog i hrvatskog jezika; odlično poznavanje Microsoftovih alata Word, Excell i PowerPoint; odlično poznavanje i služenje s e-poštom i Internetom; vrlo dobro razvijene vještine poslovnog komuniciranja, osnove odnosa s javnošću i poslovni bonton; vrlo dobro razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine, organizacijske sposobnosti, vještine rada u timu; izuzetno odgovorna/odgovoran na poslu i lojalna/lojalan Vijeću i nadležnom Uredu; vozačka dozvola B kategorije; poznavanje stranog jezika.


Dokumenti koje je potrebno dostaviti:
Zainteresirani kandidati potrebno je dostaviti: prijavu na natječaj/motivacijsko pismo; životopis; preslika diplome; potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO ili el. zapis HZMO-a o radnom stažu; Preslika vozačke dozvole; uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (uvjerenje ne starije od tri mjeseca).

Zainteresirani kandidati dužni su prijave na javni natječaj dostaviti najkasnije do 26.6.2025. godine isključivo u zatvorenoj omotnici, preporučenom poštom, na adresu: Vijeće makedonske nacionalne manjine Grada Zagreba, Remetinečka cesta 79 C, 10020 Zagreb (sa naznakom Za natječaj).

Prijavom na natječaj kandidati pristaju na obradu svojih osobnih podataka u svrhe provođenja selekcijskog postupka. Dostavljeni osobni podaci čuvaju se u Vijeću šest mjeseci od zaključenja natječaja. Molimo kandidate koji nisu s time suglasni da se ne prijavljuju na natječaj.


Zahvaljujemo na Vašem odazivu.